Moeder ik wil bij de revue

Moeder ik wil bij de revue

5-10-2014 Beatrix theater

Fantastische musical! Het decor, de muziek, het verhaal, de kostuums en de acteurs; ze waren allemaal prachtig. Het was een ontzettend grappige show en ik heb vaak erg hard gelachen dit kwam vooral door Simone Kleinsma en Jon van Eerd. Ze waren heel goed en helemaal op hun plaats als John en Riet Hogendoorn. Verder vond ik Christanne de Bruijn en Terence van der Loo ook ontzettend leuk en erg goed spelen. Van de revuescènes kreeg ik kippenvel, zo mooi vond ik deze. Het valt allemaal op zijn plaats, de muziek, de danschoreografieën, het ensemble en het decor. Het decor vind ik erg speciaal door het podium met LED verlichting. Het geeft een heel speciaal effect en dit maakt het erg mooi. De muziek is ook prachtig. Voor mij zijn de liedjes ‘Het dorp’ en ‘Moeder, ik wil bij de revue’ toch wel de hoogtepunten. Ik kon geen genoeg krijgen van deze show en vond het veel te snel afgelopen! Oh moeder, ik wil bij de revue! 🙂

Een show die je zeker niet mag missen! Gaat dat zien!

moeder ik wil bij de revuerevuejonsimonerevuecast   revueikke

Moeder ik wil bij de revue 17-01-2015

Wederom een fantastische show! Ik heb weer enorm genoten van deze voorstelling! Ik kan denk ik wel zeggen dat deze show in mijn top 5 thuis hoort. 🙂 Ik had dit keer Mariska van Kolck in de rol van Riet Hoogendorn. Ze weet de rol net zo leuk neer te zetten als Simone Kleinsma dat doet. Ik vond haar echt de verrassing van de avond, een waardige alternate! Verder had ik weer Jon van Eerd in de rol van John Hoogendorn. Wat is hij toch grappig! De musical award voor beste mannelijke hoofdrol in een grote musical, heeft hij dubbel en dwars verdiend. Ook had ik Terence van der Loo en Christanne de Bruijn. Terence, wat een talent! Hij staat zo overtuigend te spelen, we gaan denk ik nog heel veel van hem horen. Ook Christanne vind ik heel erg leuk en ik was blij dat ik haar nog een keer heb mogen zien. De techniek van het decor is gewoon zo fantastisch, dat ik zelfs voor de tweede keer nog steeds met open mond heb zitten kijken. Ik ben verliefd op het lied ‘Theater’ gezongen door Terence en ‘voor haar’ gezongen door Terence en Christanne. Verder vind ik het lied ‘vellen en lellen’ heel erg geestig. 😉 Ik ben nog aan het nagenieten!

Processed with VSCOcam with c1 preset IMG_3633 IMG_36252

Als je deze show nog niet gezien hebt, koop je kaartjes dan hier:  http://www.ikwilbijderevue.nl