Lover of Loser

Lover of Loser

Bezocht: 1e keer: 30-1-2013  Theater de Schalm  2e keer: 10-3-2013 (laatste show) Parktheater

Een moderne musical met, de choreografieën van Dan Karaty, meer dan 15 keuzemomenten in de musical waarin het publiek bepaalt hoe het verder loopt, muziek van Ibrahim Fouradi en een hoop jonge acteurs.

Ik wilde om meerdere reden heel graag naar deze musical toe maar vooral omdat het de eerste interactieve musical ter wereld is en ik heel nieuwsgierig was naar de keuzemomenten. Verder vind ik Pip Pellens ook een hele leuke actrice.

Je kreeg 2 kaarten, een rode en een blauwe en op meerdere momenten in de musical mocht jij als publiek kiezen hoe het verder ging lopen. Of de rode kaart of de blauwe in de lucht steken. Het werkte eigenlijk veel beter dan ik verwacht had! Door dit systeem heeft de musical veel meer scene´s dan dat je bij één show ziet. Ik was heel erg benieuwd of je bij een andere keuze ook daadwerkelijk een andere scene kreeg. Daarom wilde ik er heel erg graag nog een keer naar toe en ben ik met een vriendinnetje naar de laatste show in Eindhoven geweest. Het was echt anders en dat vond ik heel erg leuk! Uiteindelijk lopen ze hetzelfde af maar ik heb echt twee andere scènes gezien dan de eerste keer. In Veldhoven kon je na afloop in de foyer met de cast op de foto gaan en er werden handtekeningen uitgedeeld. Wat ik super vond, is dat er heel veel kinderen waren maar dat de cast werkelijk iedereen heeft gehad! Ze hadden er de tijd voor genomen en waren heel enthousiast. In Eindhoven was het de laatste show waardoor ze en beetje emotioneel waren tijdens de fotomomenten met fans. Hierdoor zijn ze er maar even geweest maar sowieso top dat ze dat nog hebben gedaan! Ik vond het een hele verrassende musical en helemaal voor mijn leeftijd!

DSC05871leftheater-loverofloser-renekapel