Kaartjes gewonnen voor The Bodyguard!

Voor de tweede keer naar een van mijn favoriete musicals en dat ook nog eens gratis! 🙂

Ja ja, het is jullie vast niet ontgaan op social media, maar 26 september won ik de Uitmarkt winactie! Voor de allereerste keer in mijn leven heb ik een prijsvraag gewonnen en daar ben ik heel trots op. 🙂 Op de jaarlijkse uitmarkt in Amsterdam kon je bij de stand van Stage Entertainment op de foto met twee bodyguards en als je deze postte op social media met de hashtag #thebodyguardnl maakte je kans op twee vrijkaarten voor de voorstelling. Nu had ik dus blijkbaar de leukste foto en daarmee won ik de twee kaarten, JAAAAA!

Hier dus mijn winnende foto. 🙂

blog-win img_6785

 

Ik mocht op woensdag 12 oktober voor een tweede keer naar The Bodyguard en ik heb er weer enorm van genoten. Het blijft een groot spektakel en ik was alweer verrast, net zoals de eerste keer. 🙂 Wil je mijn vorige recensie over de The Bodyguard lezen? Klik dan hier.

Ik had deze avond Samantha Klots als Rachel Marron. Volgens mij was ze verkouden, want ze had soms nogal wat moeite met de noten, maar des te knapper dat ze de hele show zo goed heeft gespeeld! Petje af hoor voor deze echte powervrouw! Verder had ik weer Dave Mantel als Frank Farmer. Ik vind hem echt heel grappig en overtuigend spelen. Vooral in de karaokescène vind ik hem ontzettend leuk.  Ook Ferry Doedens als Sy Spector was weer op zijn beste deze avond. Hij krijgt het voor elkaar om, alleen al als hij oploopt, het hele publiek aan het lachen te krijgen. Nurlaila Karim had ik als Nicki Marron en ik ben echt verliefd op haar stem. Ze blaast iedereen omver met haar eigen unieke stemgeluid. Ook haar spel was gewoonweg top. Bram Blankestijn heeft me, ondanks dat ik alle schrikmomenten wist te zitten, toch weer het stuipen op het lijf gejaagd. Wat een creep is hij! Ik vind het echt knap hoe hij zo de spanning op kan bouwen. Verder natuurlijk ook heel veel credits naar de rest van de cast. Ook met name het ensemble, want die worden nog wel eens vergeten. In deze show kun je er echter echt niet omheen want het Bodyguard ensemble is echt van een andere planeet. Zoveel energie en mega goede dansmoves!!

Kortom, ik ben weer omver geblazen!

img_7436 img_7425

Heb je deze show nog niet gezien? Je weet niet wat je mist! Boek snel je kaarten op: http://www.stage-entertainment.nl/shows/musical/the-bodyguard/

 

 

