Allereerste voorproefje musical @TheGames van TOPveldhoven

Gastoptreden TOPveldhoven CDK sponsorshow!

Afgelopen week hebben we het allereerste voorproefje gegeven van onze spectaculaire musical: @ The Games! We hebben voor het eerst dit seizoen weer mogen optreden en het was zoals altijd fantastisch om te doen! We traden op als gastoptreden bij de CDK sponsorshow. De CDK zijn de demoteams van Cardo Dance Department (ik dans zelf ook bij deze dansschool, maar niet in de demoteams :)) die naar LA gaan voor een groot toernooi en daarom geld ophalen. Wij waren zeer blij dat we in hun show een optreden mochten geven. We hebben iedereen omver geblazen!  

We zongen een viertal liedjes gecombineerd met dans en kleine aankondigingen ertussendoor. Warrior, Survivor, Populair en Drumming song kwamen voorbij. Dit zijn alle 4 liedjes die terug komen in onze musical @ The Games. Ik mocht het nummer, Populair, zingen samen met nog twee meiden. Ik zing dit nummer ook echt in de musical en ik vond het heel leuk om het nu alvast te performen. Het ging mega goed! We traden 15 minuten op en het hele publiek heeft er enorm van genoten. Het is natuurlijk wat anders dan alleen maar dans en ik denk dat het hele publiek totaal verliefd is op onze kostuums, ik in ieder geval wel! ❤

Ik kan door dit optreden echt niet meer wachten tot het zover is en we de complete show gaan opvoeren!!! Nog een paar maanden. 🙂 We zullen eerst nog maar eens flink oefenen en natuurlijk reclame maken voor onze geweldige show!

 

960f7ff882-sponsorshow%203-sponsor-253 853320957e-sponsorshow%203-sponsor-252 d79236c792-sponsorshow%203-sponsor-243

Nieuwsgierig geworden? Kom kijken op 16 en 17 juli, Theater de Schalm! Dit mag je namelijk niet missen

Kaartjes te koop via:

@The Games – TOP Veldhoven

 

