Simone!

Simone! Solotour

Simone Kleinsma begeleid op de vleugel door Bernd van den Bos

Wat een vakvrouw is ze toch! Een erg mooie, intieme avond uit. Erg genoten van haar prachtige stem waar je kippenvel all over the place van krijgt. Haar stem, de meeslepende liedjes, de grappige en emotionele anekdotes samen met de schitterende begeleiding op de vleugel van Bernd van den Bos gaf een perfectie combinatie voor een top show!

Prachtige liedjes zitten er in de show! Het is een mooie afwisseling tussen de zwaardere en de wat luchtigere liedjes. Al vond ik er wel meer zware liedjes in de tweede akte zitten. Alle liedjes hebben een mooie boodschap die Simone gewoon enorm goed kan overbrengen, want ze speelt fantastisch. Ze heeft echt een stem met karakter en je gelooft alles wat ze zingt. Ook de anekdotes over haar leven tussendoor waren erg mooi of in sommige gevallen erg grappig, vooral die over haar tante Idah (althans ik denk dat je het zo schrijft ;)).

Een simpel, maar mooi decor die precies op de goede momenten de goede sfeer kon weergeven. In de mooie, gelukkige momenten waren er veel lampjes aan wat een mooie oranje gloed gaf aan het toneel en tijdens de zware en emotionele momenten in de show gaf het ook diezelfde sfeer weer met weinig licht en veel schaduw.

Ook moet ik Bernd van den Bos nog even apart noemen want wat een goede pianist is hij! Hij speelt prachtig en kan ook nog eens een Spaanse barman nadoen. 😉

Het viel me op dat ik de leeftijd enorm naar beneden haalde in het theater, terwijl ik dit niet terecht vind! Ik ben dan wel veel jonger en kon me misschien niet in alle verhalen verplaatsen, maar ik heb echt enorm genoten! Ik kreeg overal kippenvel en kom op jongens, iedereen houdt toch van Simone! ❤

Kortom, een prachtige show en een hele fijne avond uit! Niet alle opsmuk van musicals maar gewoon een intieme voorstelling met een echte vakvrouw!

Nieuwsgierig geworden? Kijk hier voor kaarten: http://www.stage-entertainment.nl/shows/theatershow/simone/

Ohja na de show kwam ze ook nog eens cd’s signeren! Wat een mooie vrouw is het toch. Ik ben super blij dat ik haar eindelijk eens heb kunnen ontmoeten. ❤

simonebewerkt  12472536_1686337134942574_3440871284349140499_n

