GYPSY on tv!

GYPSY de musical live op tv

WOW, ik ben omver geblazen! Ik heb zojuist Gypsy de musical gekeken op BBC 4 en ik ben helemaal fan. Iedereen was er nogal lyrisch over, dus ik dacht, hmmm misschien moet ik hem ook eens kijken en JA ik vond het ook geweldig. Imelda Staunton was echt geniaal goed, wat een energie, stem en timing heeft die vrouw. Ook Lara Pulver was erg goed! De hele cast heeft me trouwens erg verbaasd en ik heb er dan ook heel erg van genoten. Ik heb echt moeten lachen op sommige momenten, vooral om de mimiek van Imelda, die was steengoed. 🙂 De hele show was trouwens ook erg fijn gefilmd, waardoor je niet alleen een idee kreeg van de musical in zijn geheel, net zoals in het theater, maar ook nog eens de emoties van dichtbij zag wat je niet in het theater hebt, mits je op rij 1 zit. 😉 Als je hem nog niet gezien hebt… Gaat het kijken! Het is de moeite waard als je net zoals ik van musicals houdt! ❤

Gypsy

 

