NEW YORK BABY

New York!

Inmiddels ben ik alweer 1,5 week op Nederlandse bodem, maar ik ben nog steeds intens aan het nagenieten. Het was zo’n gave week en ik wil niks liever dan weer terug! Het was altijd al een droom van mij om naar New York te gaan en op Times Square te staan. Toen ik daar werkelijk stond voelde het heel absurd. Ik kon het niet helemaal beseffen dat ik er daadwerkelijk stond. :O

Ik ben 28 oktober naar de musical Finding Neverland geweest en WAUW, wat was het mooi! Een van de mooiste musicals die ik heb gezien. ❤ Ik luister het castalbum echt elke dag. Ik heb ook nog eens Laura Michelle Kelly ontmoet. Aaah, het was een week om nooit te vergeten. Ik ga er natuuuuuurlijk meer over vertellen.

Dussss stay tuned voor:

En nog een stukje over het prachtige Lunt-Fontanne theatre.

Xxx Ilsa ❤

IMG_9286

