Celinde in the phantom!!!

Even een korte update, want gisteren kwam er geweldig nieuws! Celinde Schoenmaker gaat de rol van Christine Daaé spelen in the Phantom of the Opera in Londen! Woehoeh ik kan niet beschrijven hoe blij en trots ik ben, want Celinde gaat iedereen in Londen omver blazen! Dit was haar droomrol en ze heeft hem zo erg verdiend! Ik vind haar echt een van de meest getalenteerde musicalactrices en dat ze nu zo’n rol mag gaan spelen, wauw!

Het extra leuke is dat toen ik haar ontmoette en even met haar gekletst heb, ik ‘the phantom’ heb later vallen. Dat ze namelijk geknipt zou zijn voor de rol van Christine. Hier reageerde ze verder niet op…. hmmm misschien wist ze al iets, maar mocht ze niks zeggen. 😉

Ik kan echt niet wachten om haar te zien spelen! Ik ben al bezig met het plannen van mijn reisje naar Londen! Celinde I’m coming for you! ❤

JAAA, 12 september ga ik haar zien in de rol van Christine! WAUW!

celinde schoenmaker3  IMG_5999

Lees hier over mijn ontmoeting met Celinde

