Dance Dance Dance 2015

Dance Dance Dance opname 2 13-06-2015

Wat een bizarre en overgetelijke avond was dit! Ik zal het jullie zo snel mogelijk gaan uitleggen! 🙂

Ik ging met 3 goede vriendinnen en mijn moeder naar de 2e tv-opname van Dance Dance Dance.

Dance Dance Dance is een dansprogramma wat in het najaar 2015 op tv komt. De aflevering waar ik heen ben geweest, komt om precies te zijn op 5 september op de buis. In dit televisieprogramma strijden verschillende beroemde danskoppels tegen elkaar. Ze zijn al weken keihard aan het trainen om elke week weer een andere steengoede performance neer te zetten. De bekende koppels die mee doen zijn Pip Pellens (gtst) en haar vriend Pim Wessels, Humberto Tan en zijn dochter Julia, Euvgenia Parakhina en partner, moordvrouw-acteurs Fockeline Ouwerkerk en Achmed Akkabi en als laatste Sylvana Simons met haar neef. De jury van dit spectaculaire dansprogramma bestaat uit Dan Karaty, Timor Steffens en Igoné de Jongh en de presentatie is in handen van een nieuw gouden duo, Chantal Janzen en Jandino Asporaat. Kortom allemaal bekende namen om trots op te zijn.

Maargoed, waar waren we…..?! Ohja ik ging dus met vriendinnen en mijn moeder naar Hilversum toe. We waren ruim op tijd. Om half 5 gingen de deuren open en tegen die tijd stonden we al voor de deur. We moesten nog 1,5 uur in de voorhal wachten omdat de studio nog niet open was, maar het was heel erg gezellig. Om ongeveer half 6 kwam er een man ons vertellen over de avond. Ik vond hem heel erg grappig en hij heeft ons goed vermaakt! 🙂 Hij heeft even een praatje gemaakt met het publiek en het kwam er op neer dat het een lange avond ging worden, van 6 tot 10 zonder plaspauze en dat je je koekje onder je stoel niet meteen moest opeten, maar beter kon bewaren tot je energydipje rond 9 uur! Om 6 uur konden we eindelijk de studio in. Wij hadden een geel kaartje wat betekende dat we in vak geel mochten gaan zitten. We hadden geen flauw idee waar dat was maar het bleek dus een vak vrij vooraan te zijn! We werden naar onze plekken geleid en we kwamen gewoon op rij 2 te zitten. Hoe cool!!? Het podium was op nog geen 3 meter afstand.

Maar mijn verhaal is nog niet begonnen, want nu begint de onwerkelijke avond eigenlijk pas echt…!

We merkten al dat er wat onrustigheid was rondom onze plaatsen en we zagen dat de organisatie al wat aan het ruilen was! Mensen voor ons moesten bijvoorbeeld wat rijen naar achter omdat er op hun plaatsen iemand anders moest komen te zitten. Op een gegeven moment vroeg er ook iemand aan ons met hoeveel we waren en of we even mee wilde komen. We baalde al omdat we dachten dat we helemaal achteraan moesten zitten in plaats van op rij 2 maar het was eigenlijk nog vervelender!

We werden mee backstage genomen en hier werd er tegen ons verteld dat er geen plaats meer was in het publiek voor ons. Er kwamen namelijk internationale choreografen naar de show kijken die eigenlijk afgemeld hadden. Helaas moesten deze dansers net op onze plekken zitten… We waren natuurlijk ontzettend teleurgesteld toen we dit hoorden en ik snapte het ook eigenlijk helemaal niet. Hoe kan er in hemelsnaam geen plaats voor je zijn terwijl je wel een kaartje hebt gekocht?! De organisatievrouw heeft ons wel meteen gratis kaartjes voor de finale aangeboden! Dit was nog een kleine goedmaker maar ik was nog steeds ontzettend verdrietig omdat ik al een maand had uitgekeken naar deze avond, maar….. uiteindelijk hebben we er een onvergetelijke avond van gemaakt! Laten we zeggen dat het een aantal onverwachte wendingen had.. 😉 Lees snel verder!

IMG_6710 IMG_6732 IMG_6723 IMG_6718

