Ontmoeting Celinde Schoenmaker

Ontmoeting Celinde ❤

7 mei 18:16!

Ik ben een enorme fan van Celinde Schoenmaker en op 7 mei heb ik haar eindelijk ontmoet!! Ik was ontzettend blij! Nu nog steeds. 🙂 Telkens als ik mijn foto met haar zie, krijg ik weer een big smile op mijn gezicht.

In de mei vakantie ben ik een paar dagen naar Londen geweest. Van te voren had ik al bedacht dat ik Celinde wilde ontmoeten en ik had mijn plan al bedacht! 😉 Als ik toch in Londen ben….!

Celinde speelt momenteel nog tot half juni de rol van Fantine in de musical les Misérables op West End. Deze show draait in het queens theatre op de Shaftesbury avenue in Londen. Ik ben vorig jaar in augustus naar deze show geweest en oh wat vond ik het mooi! Sindsdien ben ik helemaal weg van deze musical en wauw Celinde kills it on stage als Nederlander, Queen C! 😉 Nederland wordt goed vertegenwoordigd daar in Londen! Proud dutchie. ❤

Ik heb haar bij Queen’s stage door ontmoet. Ik wist niet precies hoelaat de acteurs er moesten zijn dus ik stond er al om kwart voor 5….. Wat uiteindelijk vet vroeg was! Ik zag tussen 5 en 6 uur heel veel andere acteurs binnen lopen, maar geen celinde dus ik dacht: oh nee ze zal toch niet al binnen zijn?! Ik werd steeds nerveuzer en nerveuzer, maar om kwart over 6 werd haar lange blonde haar gespot. 🙂 Ze kwam vrolijk aangelopen met haar oortjes in en Starbucks in haar hand. Ik riep voorzichtig: Celinde en toen kwam ze. Woehoeh! Ik zei zo hollands als het maar kan: HOOOI dus ze wist meteen dat ik Nederlands was en dat vond ze heel leuk.

Ze nam alle tijd! Ik heb lekker met haar gekletst, ben op de foto geweest en ze heeft een mooie handtekening in mijn les Misérables boekje geschreven.

Celinde is zo ontzettend enthousiast en grappig. En een enorme kletskous. 🙂 Ik heb 10 minuten met haar staan kletsen en het was super gezellig. Ze had het even over haar leven in Londen, over Nederland, of ik zelf ook zong en ze heeft me zelfs nog wat advies gegeven. Ze zei ook dat ik de volgende keer niet zo vroeg bij stage door moet gaan staan, omdat ze altijd laat is… haha dat weten we dan ook weer voor de volgende keer. Ze zei dat ik het de volgende keer maar moet laten weten als ik weer kom. ❤ Ze was zo super aardig!!

Echt een top ontmoeting! Ik krijg weer een lach op mijn gezicht terwijl ik dit aan het schrijven ben. Ik hoop dat ik haar nog veel vaker mag ontmoeten en dat ze na Les Misérables weer een hele mooie rol in de wacht sleept! Ik kom in ieder geval sowieso weer kijken! ❤

❤ Ilsa

IMG_5996 IMG_5997 IMG_6010 IMG_5998

