Moeder ik wil bij de revue

Moeder ik wil bij de revue 17-01-2015

Wederom een fantastische show! Ik heb weer enorm genoten van deze voorstelling! Ik kan denk ik wel zeggen dat deze show in mijn top 5 thuis hoort. 🙂 Ik had dit keer Mariska van Kolck in de rol van Riet Hoogendorn. Ze weet de rol net zo leuk neer te zetten als Simone Kleinsma dat doet. Ik vond haar echt de verrassing van de avond, een waardige alternate! Verder had ik weer Jon van Eerd in de rol van John Hoogendorn. Wat is hij toch grappig! De musical award voor beste mannelijke hoofdrol in een grote musical, heeft hij dubbel en dwars verdiend. Ook had ik Terence van der Loo en Christanne de Bruijn. Terence, wat een talent! Hij staat zo overtuigend te spelen, we gaan denk ik nog heel veel van hem horen. Ook Christanne vind ik heel erg leuk en ik was blij dat ik haar nog een keer heb mogen zien. De techniek van het decor is gewoon zo fantastisch, dat ik zelfs voor de tweede keer nog steeds met open mond heb zitten kijken. Ik ben verliefd op het lied ‘Theater’ gezongen door Terence en ‘voor haar’ gezongen door Terence en Christanne. Verder vind ik het lied ‘vellen en lellen’ heel erg geestig. 😉 Ik ben nog aan het nagenieten!

Processed with VSCOcam with c1 preset IMG_3633IMG_36252

Als je deze show nog niet gezien hebt, koop je kaartjes dan hier:  http://www.ikwilbijderevue.nl/

Wil je mijn eerste recensie van de show lezen? Klik dan hier

