Musicals in Concert

Musicals in concert

Bezocht: 15-11-2014 Ziggo Dome

Wat was het een feest in de Ziggo Dome op 15 november! 53 verschillende musicalnummers zijn voorbij gekomen en deze zijn allemaal gezongen door de fantastische solisten; Chantal Janzen, Jamai Loman, Willemijn Verkaik, Simone Kleinsma, René van Kooten, Stanley Burleson, Freek Bartels, Celinde schoenmaker en Carolina Dijkhuizen. Ze waren top en hebben de hele zaal plat gezongen! Het was een geweldig concert! Het decor was ontzettend mooi en ook de band onder leiding van Eric van Tijn  speelde super. Alle nummers gingen vlekkeloos in elkaar over en het paste allemaal perfect. Het hele publiek zong bij heel veel nummers mee en dit klonk heel mooi. Het gaf echt kippenvel en ik denk al helemaal voor de solisten op het podium. De hoogtepunten voor mij waren de nummers ´I dreamed a dream´ uit Les Misérables prachtig gezongen door Celinde Schoenmaker. Wat een talent is zij! The Phantom of the Opera was ook geweldig en de stem van Celinde is niet normaal zo mooi. ❤ Verder vond ik Elisabeth heel erg mooi! Ook al ben ik hier zelf niet geweest. Mijn leven is van mij is zo’n ontzettend mooi nummer en deze werd fantastisch gezongen door Willemijn. Het was ook een hele leuke verrassing dat Pia Douwes op het scherm te zien was en mee zong en er zo toch een beetje bij was. Ook ‘Er valt een zwarte schaduw’ gezongen door Stanley en René uit Elisabeth was heel mooi. Verder was Wicked geweldig. 🙂 ‘Popular’ was heel erg grappig zoals alleen Chantal dat kan brengen en Willemijn wow! Die uithaal wordt alsmaar hoger! ‘Let it go’ heeft ze ook weer geweldig gezongen. Het lied ‘A whole new world’ gezongen door Celinde en Freek was heel speciaal omdat iedereen z’n zaklamp aanzette en dit gaf zo’n mooi effect. Als laatste wil ik het lied ‘Waarom’ door Jamai nog even noemen omdat ik Jamai zo’n mooie stem vind hebben. Ik denk dat ik alles eigenlijk wel kan opnoemen als hoogtepunt want het was allemaal geweldig en van heel erg hoog niveau. Het Glee blok vond ik ook heel verrassend en vernieuwend. Aan het einde van het concert kwam er nog een danceremix en de geweldige avond sloot af met vuurwerk! Heel erg cool. Ik heb ontzettend genoten en ik hoop dat dit niet de laatste keer is dat het georganiseerd wordt, het was namelijk helemaal geweldig! ❤

http://www.musicals2014.nl/

Musicals-in-Concert-Artiesten IMG_2881

