Update!

Update

Deze week is het eindelijk zover! Zaterdagavond 15 november is het na lang wachten, tijd voor Musicals in Concert en ik heb er super veel zin in! Ik heb heel veel verwachtingen en ik weet zeker dat die allemaal uit gaan komen. Ik vind het geweldig om al die super goede musicalacteurs en actrices straks allemaal op één podium te zien staan. Alle grote musicalhits zullen voorbij komen en het wordt een groot meezingfeest. 😉 Ik kijk heel erg uit naar Celinde Schoenmaker die ‘I dreamed a dream’ gaat zingen omdat ik dit lied echt fantastisch mooi vind. Ik kijk ook erg uit naar de opening van het hele concert omdat Eric van Tijn het erg enthousiast heeft uitgelegd hoe het gaat beginnen in RTL Late Night. Kijk hier het filmpje terug! http://www.rtl.nl/rtl-late-night/#!/321877/video/1aed6ffd-1aef-8722-d0de-a39a0c9cec51-deze-hits-komen-alle-uit-een-musical/  🙂 Het begint met Jamai die ‘Waarom’ uit Miss Saigon gaat zingen achter de piano en daarna begint de band te spelen en wordt het één grote show. Verder ben ik benieuwd naar ‘Populair’ uit Wicked gezongen door Chantal Janzen want ik vind dit een hilarisch lied. Eigenlijk heb ik zin in alles en ik kan gewoon niet wachten tot zaterdag!

Musicals-in-Concert-Artiesten

Afgelopen weken zijn we bij TOP voor het eerst weer bezig geweest met de nieuwe musical die we in juli 2015 gaan opvoeren in de Schalm. Dit jaar wordt het ‘Glee, the musical’ en ik kan nu al vertellen dat het heel erg leuk wordt! We hebben ook afgelopen weken de rolverdeling gekregen en ik mag Sugar gaan spelen. Een meisje die eigenlijk te jong is om bij de Gleeclub te mogen maar omdat ze al heel lang een overenthousiaste fan is en veel talent heeft, mag ze er uiteindelijk toch bij! 🙂 Ik denk dat het echt een rol voor mij is en ik ben er dan ook heel blij mee. Ook heb ik te horen gekregen dat ik een duet mag zingen en dit is natuurlijk helemaal leuk! Er zitten hele grappige scènes in de musical en hele mooie meerstemmige nummers zoals ‘Don’t stop believing’. We zijn ook alweer druk bezig met het instuderen van alles. Ik heb er weer heel veel zin in om met een leuke groep een heel jaar lang aan een fantastische musical te werken.

Afgelopen zondag, 9 november, was Billy Elliot op tv en deze heb ik gekeken. Ik vond het een hele mooie, ontroerende film. Ook heb ik zaterdag Billy Elliot: Van Auditie tot Applaus gezien en dit maakt me enorm nieuwsgierig naar de musical. Wat zijn alle Billy’s goed zeg! Ik hoop dat ik de musical snel kan zien want hij lijkt me helemaal fantastisch.

Billy_Elliot

Zaterdag 8 november ben ik naar de film Pak van mijn Hart geweest en ik vond het een hele leuke film! De film is komisch en mooi en erg leuk voor de feestdagen. De 4 hoofdrolspelers vond ik helemaal op zijn plaats. Chantal Janzen, Benja Bruijning, Fedja van Huêt en Halina Reijn vind ik stuk voor stuk erg leuke acteurs en samen zijn ze al helemaal leuk. 🙂

pakvanmijnhart1

Een kleine update over mijn leven. 😉

