Holland’s got talent 2014

Holland’s got talent liveshow 3 11-10-2014

Het was weer een super leuke zaterdagavond in studio 24 in Hilversum! 🙂 Afgelopen zaterdag ben ik naar de derde liveshow van Holland’s got talent 2014 geweest. Ik had me er heel erg op verheugd en het was weer super leuk.

Mijn dansleraar danst in het duo 2Fusion. Ik heb ze natuurlijk fanatiek aangemoedigd! Helaas zijn ze niet door naar de finale. Ze stonden bij de laatste drie wat al een hele prestatie is. De jury moest uiteindelijk kiezen tussen het komische zangduo Kots en 2Fusion en Chantal heeft de knoop door gehakt en voor Kots gekozen. Dit vond ik natuurlijk totaal niet terecht omdat ik voor mijn dansleraar ben maar ze hebben het super goed gedaan en zijn heel ver gekomen!

Ik vind het echt heel vet om bij een liveshow van een tv-programma te zijn. Ik ben inmiddels al naar best een aantal live opnames geweest en dit smaakt naar meer. 😉 Het was de tweede keer dat ik naar een liveshow van Holland’s got talent ging. Vorig jaar ben ik ook naar een liveshow geweest. Dit was wel heel erg leuk want ik wist waar het was en kende de studio al. We hadden erg goede plaatsen. Aan de rechterkant van de zaal in het midden en hier zagen we het heel goed. Hier waren we ook wel vroeg voor vertrokken! Vorig jaar stonden we namelijk in de file voor het mediapark en kwamen we de zaal pas binnen toen het al bijna helemaal vol was. Nu moesten we zelfs voor de zaal wachten omdat hij nog niet open was en we hadden alle keus! We waren bijna als eerste binnen.

Ik vind het heel leuk om te zien hoe zo’n studio eruit ziet. Al die camera’s, lichten, decorstukken en crew members die heen en weer rennen om het podium weer startklaar te maken voor de volgende act.

Ik vind het ook erg interessant om te zien wat de jury en Robert steeds doen tijdens de pauze en in momenten dat ze niet op tv zijn. Zo heb ik opgemerkt dat Chantal elke pauze naar Leco huppelt om haar make-up te doen en ze gaat even op de foto met haar fans.

De man die de hele show met zijn draaiboek staat te zwaaien zodat het hele publiek gaat klappen, vind ik toch wel het aller-leukste. Ik heb hem bij alle liveshows waar ik heen ben geweest al gezien en hij is elke keer weer heel enthousiast! Ook danst hij met het publiek tijdens elke pauze. Vermoeiend baantje lijkt me. 😉 Zijn bekendste move is denk ik, het koeienmelken!

Ik vind het erg grappig dat ze het publiek helemaal enthousiast maken met dansoefeningen tijdens de pauze en klapoefeningen zodat we na elke act erg hard juichen. Ik vind het heel leuk om te doen. Ze delen ook cadeautjes uit tijdens de pauze aan de mensen die het aller-leukste en enthousiasts meedoen. Ons vak was het beste. Ik heb het cadeautje helaas net niet gewonnen, maar dit is een goed excuus om nog een keer terug te moeten gaan. 🙂

http://www.rtl.nl/shows/hollandsgottalent/home/

hgt hgt2fusionhgtpodium hgtuitslag

