Moeder ik wil bij de revue

Moeder ik wil bij de revue

5-10-2014 Beatrix theater

Fantastische musical! Het decor, de muziek, het verhaal, de kostuums en de acteurs; ze waren allemaal prachtig. Het was een ontzettend grappige show en ik heb vaak erg hard gelachen dit kwam vooral door Simone Kleinsma en Jon van Eerd. Ze waren heel goed en helemaal op hun plaats als John en Riet Hogendoorn. Verder vond ik Christanne de Bruijn en Terence van der Loo ook ontzettend leuk en erg goed spelen. Van de revuescènes kreeg ik kippenvel, zo mooi vond ik deze. Het valt allemaal op zijn plaats, de muziek, de danschoreografieën, het ensemble en het decor. Het decor vind ik erg speciaal door het podium met LED verlichting. Het geeft een heel speciaal effect en dit maakt het erg mooi. De muziek is ook prachtig. Voor mij zijn de liedjes ‘Het dorp’ en ‘Moeder, ik wil bij de revue’ toch wel de hoogtepunten. Ik kon geen genoeg krijgen van deze show en vond het veel te snel afgelopen! Oh moeder, ik wil bij de revue! 🙂

Een show die je zeker niet mag missen! Gaat dat zien!

http://www.ikwilbijderevue.nl/

moeder ik wil bij de revue revuejonsimone revueikke

