Topveldhoven, Glee: nieuw seizoen!

Er is weer een nieuw musicalseizoen aangebroken en ik mag ook dit jaar weer meedoen aan musicalopleiding TOPveldhoven! Dit jaar gaan we Glee de musical op de planken brengen!

De audities zijn afgelopen weken geweest en het is allemaal goed gegaan. 🙂 Een paar weken geleden had ik mijn zangauditie en ik heb het liedje I’ll stand by you van Glee gezongen. Afgelopen week hadden we met z’n allen de dansauditie. In een uurtje tijd hebben we een dans aangeleerd en die moesten we daarna in kleinere groepjes opvoeren. Het ging allemaal heel goed en ik heb gisteren te horen gekregen dat ik ook dit jaar weer mee mag doen. Dit vind ik natuurlijk heel erg leuk en ik heb er super veel zin in!

De rollen zijn nog niet verdeeld. We krijgen eerst nog workshops net zoals vorig jaar en dan komt de scriptlezing. Hierna worden de rollen verdeeld. Dus dat blijft nog even spannend! 🙂

De lessen beginnen over twee weken en ik ben heel benieuwd naar de nieuwe groep.

Volgende week mogen we nog een keer met onze oude cast van de musical the Wizz, optreden op Cult&Tumult. Een cultureel festival in Veldhoven. Super leuk! Kan ik er weer even inkomen voor komend seizoen! 🙂

Ik houd jullie op de hoogte!

GLEE1

 

 

 

