Over mij: Nieuwe producties

Nieuwe producties.

Er komen weer heel veel nieuwe musical producties aan! Ik kan niet wachten om ze allemaal te zien. 🙂 Waar ik me het meeste op verheug, (eigenlijk allemaal!) is Billy Elliot door Joop van den Ende theaterproducties (in het AFAS circustheater). Deze musical lijkt me super. Met muziek van Elton John en een prachtig verhaal over je dromen waarmaken. Ik ben heel erg benieuwd hoe de 6 verschillende billy’s het gaan doen. Ik vond ze geweldig op de musical sing-a-long en in het theater zullen ze zeker net zo goed zijn!

Billy_Elliot

Waar ik me ook erg op verheug is, Moeder ik wil bij de Revue door Joop van den Ende theaterproducties. Deze productie gaat draaien in het Beatrix theater in Utrecht. Het lijkt me heel leuk om Simone Kleinsma en John van Eerd naast elkaar te zien staan in deze productie. Christianne de Bruijn vind ik ook super en het decor en de geweldige kostuums wil ik heel graag zien.

moeder ik wil bij de revue

Verder komt de klassieker The sound of Music weer terug in het theater door Albert Verlinde entertainment. Aangezien ik deze musical nog nooit gezien heb, wil ik er heel graag heen! 🙂  Zo’n klassieker kan ik niet missen, toch?

Sound-of-music1

Ik verheug me ook enorm op Musicals in Concert! Mijn kaartjes zijn al geboekt en ik heb er heel veel zin in. Het is toch fantastisch dat zoveel geweldige musicalacteurs samen musicalliedjes gaan zingen in het Ziggo Dome. Ik kan niet wachten om Petticoat, Tarzan, Wicked, Les Misérables en al die andere geweldige liedjes weer te horen!

Musicals-in-Concert-Artiesten

Als afsluiting is het super dat het Musical Awards Gala weer terug komt op tv in januari 2015! Dit is denk wel een kers op de taart voor veel musicalacteurs en actrices. En nu kunnen de musicalfans ook weer lekker gaan genieten vanaf de bank! ❤

 

 

